The End. - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van mads - WaarBenJij.nu The End. - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van mads - WaarBenJij.nu

The End.

Blijf op de hoogte en volg

15 November 2012 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Nog maar een paar uurtjes en dan stap ik in het vliegtuig. Wat zijn die 2 maanden snel gegaan!

Paar fantastische dagen gehad in Hoi An met het groepje waar ik mee optrok in Nha Trang.
Daarna naar Dalat gevlogen, een klein bergplaatsje. En wat was het daar verdomde koud! Voor Vietnamese begrippen dan, want het was toch wel zo'n 15 tot 20 graden. En regenen, regenen, regenen.. Leek Holland wel! Ik heb de 2 dagen die ik daar ben geweest dus letterlijk niks gedaan. Na het koude Dalat lekker een paar dagen opgewarmd in Mui Ne, een strandplaatsje waar watersporten op nummer 1 staat.
Ik had mn eigen bungalowtje aan het strand en heb heerlijk gerelaxt. Nog een keertje gaan surfen op bar slechte golven dus ging niet bijster lekker maar was toch even fijn om weer eens op een plankje te staan!
Ook nog op z'n vietnamees de verjaardag van een van de jongens van de kitesurfschool naast mijn guesthouse gevierd. Dat ging gepaard met echt authentiek vietnamees voedsel waarvan ze niet wilde zeggen wat het was.. Net iets voor mij ;)

Vanaf zondag zit ik in al in Saigon en de dagen zijn echt als een idioot voorbij gevlogen!
Een tour gedaan naar de Cu Chi tunnels, waar de Viet Cong zich schuil hielden in de oorlog. Bizar kleine tunnels waar je als westerling eigenlijk niet echt in paste. En dan te bedenken dat ze ze speciaal voor de toeristen vergroot hadden.. Erg claustrofobisch!
Uiteraard de stad verkend en wat sightseeing gedaan. Plus nog een vietnamese kookcursus zodat ik ook thuis nog van het heerlijke eten hier kan genieten.

De laatste minuutjes tikken voorbij voor ik naar het vliegveld moet. Heel raar gevoel, maar ook wel lekker!

Tot snel allemaal!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ho Chi Minhstad

Actief sinds 10 Sept. 2012
Verslag gelezen: 1554
Totaal aantal bezoekers 5349

Voorgaande reizen:

15 September 2012 - 16 November 2012

Southeast Asia!

Landen bezocht: